Fiolkonsert och julmarknad

Fiol, fiol, fiol...  har spelat otroligt mycket fiol de senaste veckorna! Igår spelade jag på en julkonsert i en kyrka. Det lät verkligen fint! Oj, jag pratar inte om mig nu. Nej nej, är inte alls den skrytsamma typen ;-) det var många andra som spelade - trumpet, bas, cello, klarinett m.fl
Evylina spelade på samma konsert. Trevligt att se ett bekant ansikte! Dock måste jag säga att det var väldigt tröttsamt att sitta och lyssna på alla deras stycken (förlåt, hoppas inte du läser det här nu....)

Efteråt bar det av till en julmarknad. Hann inte gå där så länge men det var kul ändå!
Bortsett från regnet.
Och kylan.
Och de sura minerna (kom liiiite senare än väntat).
Och att bära alla saker var ju inte så värst kul det heller....
Men det var ändå KUL. (yes, det lät ju trovärdigt)

Träffade Bengan på lunchen idag så vi gick till ett café och fikade. Trodde inte något kunde smaka FÖR mycket choklad, och det känns hemskt att medge, men kakan jag åt - too much!      

385069-25

Spelade även fiol med syrran senare på eftermiddagen. Vi hade i uppgift att spela i en barnteater. Ungarna var så söta! Killen som vi skulle spela åt var en söt liten pojke med glasögon. Hann stod och bara gapade när vi började spela. Haha, han visste inte att vi kunde spela på RIKTIGT. Han själv skulle ju låtsas i pjäsen.

Resten av denna veckan blir rätt lugn, och visst kan det behövas!

Relax, take it easy som Mika skulle sagt

// Madeleine
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0