Jul, jul... strålande jul

Dagen är kommen. Det är jul. (Det lät ju som en dikt)

Vad jag vill säga är,

Var ni än befinner er, och vem ni nu firar med, så hoppas jag att ni mår bra och känner av julfriden. Julen handlar om att visa kärlek och uppskattning! Man behöver inte ge dyra presenter när det är jul. Bara en kram eller några fina ord går bra.
Jag älskar paketen, det gör jag. Men för mig handlar det mycket om att jag känner mig älskad. Är det någon som ringer eller skickar ett sött sms, så betyder det och jag blir varm. Att vara älskad och behövd är nog det finaste man kan känna. Och kärleken framgår extra tydligt denna dag.

Ha en jättefin dag med dem ni gillar, titta på Kalle Anka, ät god mat och umgås.

Ta vara på denna dag och ta vara på era nära!

Puss på er och God Jul!

// Madeleine
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0