Musikal och mys med Måns

image14

Dom som känner mig vet att jag älskar musikaler.

Igår var jag i Göteborg och gick på Footloose. Satt på rad 2 och upplevde hela föreställningen. Den var helt underbar! Musiken, dansen, skådespelarna....
Har sett filmen och tycker att musikalen är mycket bättre! De hade lagt till många nya låtar och koreografin var superbra.
Peter Johansson var riktigt duktig i huvudrollen, liksom Måns Zelmerlöw. Njöt av att se Måns agera, SÅ bra! Han lyckades med bravu göra sin roll som "bad guy".
Finns massor med saker jag skulle kunan skriva, men det är bättre ni köper biljetter och upplever den själva! Många skratt lovas ;)
Efteråt träffade jag Måns som som hade tagit av sig nithalsbandet och skinnjackan och återfått sin härliga leende.
Gav honom en ros och så kramades vi. Talade om att han hade varit jättebra ute på scenen och så tog vi kort. Att stå där jämte Måns var riktigt härligt. Vet dock inte om jag ska lägga in kortet då jag fick en liten min eftersom Måns höll på och prata med mig då koret togs. Det blev: "Ja, jag har haft... (tyst) (kamera) hehe... var var vi?"
Sa sedan hejdå till Måns och åkte hem. Jösses vilken härlig kille! Hela hans familj hade varit där och kollat, de måste varit otroligt stolta!
Eftersom jag och min familj träffat Måns i somras kände han igen min pappa. Dock verkade han inte komma ihåg mig lika tydligt... haha. Men jag agerade ju inte chaufför till killen heller ;)

Var beredda på att bli Footloose!

// M
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

Det låter som den verkar vara bra och att måns verkar vara jättetrevlig :D
hihi
//Hanna

2007-12-04 @ 21:38:50
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0