Oh yeah dude, we like bling-bling

385069-19

Blingigaste läppglanset måste vara detta från FusionBeauty. Serien heter BlingFusion och färgen är velvet.
Läppglanset levereras i en lyxig förpackning och handtaget innefattar gnistrande stenar.
Förutom att den ger glans förstorar den läpparna. Ni kan väl inte ha undgått det nya lilla "miraklet" lip plump? Läpparna känns fylligare, mjukare och mer sensuella.
Effekten kan dock variera och vissa personer kan behöva använda några dagar innan full effekt syns.


Den är ganska dyr och kostar omkring 500 kr (+ frakt om du beställer från sidan)
Bl.a Kicks och H&M har plump-läppglans för en lägre budget. Om det ger samma effekt vet jag dock inte, men värt att testa!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0