Sista dagen på Lindex, sushi och nya händelser

Igår var det min sista dag på Lindex, sorgligt men sant. Att vara tillbaka i skolbänken på måndag är något jag inte har längtat efter.
Det enda jag kommer uppskatta är de inte lika långa arbetsdagarna, de oömma fötterna och kompisarna.

För att avslöja... ja jag fick faktiskt presentkort på Lindex min sista dag. Dock på "bara" 150 kr, men hey. Bättre än inget! Ska kolla ut något fint i helgen, sugen på lite nytt smink.

Jag har varit sen med uppdaterandet, sushi åt jag i torsdags. Det smakade... okej faktiskt. Inte direkt min favoriträtt, är mer inne på thai-mat, men det gick ju att äta absolut! (Med ett stor glas vatten jämte)
Min farbror höjde på ögonbrynen när jag travade in på Skivspeglen med min take away-påse.
- SUSHI?!

Tjugo minuter senare satt han själv och åt samma rätt.image29

Mina föräldrar träffade The Poodles igen i veckan. Fick en t-shirt av Kicken, TACK killen! En för tidig julklapp kanske? På tal om julkappar närmar sig julen med stormsteg! Blir lite lätt stressad vid tanken. Det är så mycket som ska hinnas med! Imorgon är det i alla fall dags för julhandling. Ni kompisar som jag ska köpa juklpappar till, kom med förslag vad ni önskar er!!! Ska ju för fasiken köpa klapparna imorgon. Annars får ni skylla er själva när ni får en tandbortse i juklapp.

Puss på er och trevlig helg!

Madeleine

(fotnot: bilden är ett sushi-armband. Galet - men sött!)
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Mmm..Sushi e såå gott :) Fast inte så gott när man tappar sushin i sojan då smakar det blää XD

MVH Klumpedunsen :P

PUSS

2007-12-15 @ 19:09:40
URL: http://tinkerbell.bloggspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0