1 Februari

Fredag, den absolut bästa dagen på hela veckan. Lektionerna är få och helgen ligger framför en. Det är bra program på tv och pizzan står i en prydlig kartong på bordet.
Men förutom att det är fredag, är ju det en ny månad idag! Första februari. Samma dag som min lilla Mia fyller 16 år. Samma dag som gymnasievalen ska vara inne.

Hjälp.

Gymnasieval.

Ordet känns lite skrämmande, men samtidigt blir jag förväntansfull. Jag bekräftade ansökan nu i veckan, och visst darrade handen lite när jag tryckte ner knappen.

"Nu går det inte att ändra valen " löd texten som dök upp på skärmen.
Men det var skönt att få det gjort. Nu vet jag att mina val är lagrade någonstans i någon viktig persons data. Dom kan inte försvinna och dom kan inte ändras.

Från ett ämne till ett annat, var på bibloteket i nästan en timme idag. Kände mig otroligt intellektuell där jag trippade omkring bland mängder av hyllor.
Lånade en massa böcker, bl.a "Klassisk musik för dummies". Sjukt kul bok! Låna gärna. Ska försöka ladda upp en bild på boken senare.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

aw tack :D hehe ja, jag visste inte riktigt vad jag skulle ha, det fanns samma mönster men andra färger men tänkte det måste passa med det rosa i headern :P
är du?;D vet du? här är en sida där du kan välja massa mönster! Du sparar bilden pådin data och laddar upp den på t.ex photobucket eller tinypic :) och så sätter du den vid ett speciellt ställe vid designsakerna :P
http://www.michaelmillerfabrics.com/MMF/Swatch.cfm?&Gnam=Dandy%20Damask

puss

2008-02-01 @ 18:09:45
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0