Björn Gustavsson, tack Gode gud att du är här!

Christer Sjögren. Christer, Christer, Christer... nog för att du kan charma de äldre damerna men den där låten... snälla, skona oss från att höra den mer gånger. Låt i alla fall stackars Europa slippa den.
Amy, ja vad ska man säga? Duktig för att vara så ung verkligen. Annat kan man inte säga.

Melodifestivalen i alla ära, men den som jag blev mest berörd av var Björn Gustavsson.
Han stal helt och hållet hela showen med sin diktläsning och galna dans. Jag skrattade så jag grät och var nära på att trilla av soffan.
Så ung, bara 22 år gammal men redan en stjärna inom komiken. Han har medverkat i Parlamentet, Tack gode gud, Extra Extra, och Stockholm Live. Björn har även sett skymta i en Beck-film och Idol-reklamen som Pimp Daddy.

Honom hoppas vi får se mer av, SNART.

image96image97

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josse

Hahah, när han sjöng och dansade. Shit, jag skrattade så jag nästan kissade på mig x) Klockren

2008-02-10 @ 17:07:40
URL: http://jjosefinen.blogg.se
Postat av: Anonym

Han är personen jag tänker på när jag hör ordet ÖVERSKATTAD

2008-07-05 @ 13:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0