Dagens roligaste, BIP-test och skoälskare

Bip-test. Bip-test. Hör ni till dom som jublar av glädje vid detta ordet eller är du av skaran som besvärat suckar och kommer med klena protester?
Jag skulle nog säga att jag är en medelting. Vi hade detta test på idrotten idag (ni vet den när man ska springa vid pip:et) och jag måste säga att just idag var jag inte alls sugen på detta. Jag frös och var trött, kort sagt inte alls i form. Eftersom jag och min kompis Sophia är de som klarar konditionstestet längst av alla tjejer hade vi ett visst krav på oss. Tro till min förvåning och glädje när jag faktiskt klarade mitt rekord! Nu har jag MVG i den delen, precis som förra året.

Dock hatar jag att springa på morgonen, eftersom idrottslektionen ligger precis efter andra lektionen är man lagom pigg och det blir ju inte bättre om det är något jobbigt. Gick alltså runt resten av skoldagen med darriga ben och armar efter den asträngande löpningen. Kände mig lite som en tant med darriga händer.

Jag är nyss hemkommen från stan där jag haft teaterövning och gjort mitt ID-kort. Ni vet, alla namnteckningar and stuff. Hann även med att prova skor. Hittade ett par underbart coola skor med skyhög klack/sula. Vet inte om jag ska köpa eller ej men ska försökta ta ett kort på dom nästa gång jag är i stan så kan ni få se dem!

Dagens i-lands-problem: Jag har fått en svår fläck på mina vita märkesjeans
Dagens roligaste: När Mia slängde sina bestick i soppåsen i skolans matsal. Vilken blick hon fick av mattanten! Mia fick fram ett tyst "oj" och la dem rätt. Skrattade hela vägen till affären åt Mias misstag. Schysst.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josse

haha, slänga besticken i soppåsen x) Klockrent haha!

2008-02-20 @ 20:17:11
URL: http://jjosefinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0