Fett-dagen, förlåt, jag menar semle-dagen

Hur Madeleine äter en semla:

Madeleine börjar med att hungrigt slita av locket.
Hon tar gärna grädde och lägger på locket för mer smak.
När den sista välsmakade smulan är uppäten är det dags för själva semlan. Madeleine jobbar sin inåt med tänderna för att sedan nå det godaste i heela semlan - vaniljkrämen. Ja, hon kör med kräm istället för mandelmassa. Vaniljkrämen är välsmakande och tillsammans med det goda brödet är det en perfekt kombo. Flickan äter upphörigt tills hela semlan ligger i ett tryggt förvar i hennes mage.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: josiee

alla äter semlor...hoppas du haft en bra kväll!

2008-02-05 @ 21:53:38
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Miu Miu

Nej men usch, mandelmassa ska det ju vara!!

2008-02-05 @ 22:08:00
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0