Fredagen den 13:e?!

Min dag har varit dålig. Nästan som ett skämt! Är det otursdagen idag, har jag missat det på nåt sätt?
Jag trodde detta skulle bli en skön dag, och det blev den till en viss del med en trip till Gallerian.
Men varför var blev dagen så dålig då? JO:


* fick tävla mot M & S på curlingen idag. Hur j-vla bicthig kan man vara? Förstår inte att jag var bästis med M i mellanstadiet. Hon har förändrats så mycket! Man vaddå, är de bitchiga är jag bitchig tillbaka... touch that.

* fick en smäll på näsan. Det gjorde ont men tänkte inte så mycket på det förens blod sipprade fram ur ett litet jack på näsroten. Great, nu har jag ett snyggt märke på näsan också...

* läraren gav mig fel tid. Vi skulle bada och simma ca. 2000 m men p.g.a det felaktiga klockslaget kom jag en halvtimme senare. Däför hann jag bara simma en bit över 1000 m (=40 längder).... de där 2000 meterna var viktiga för mig och mitt betyg.

* tänkte inte på att ta med mig pengar idag så min lunch bestod av en clementine och en muffins. Nyttigt och mättande? Nja.

* Påväg ut från duschen fastnade jag med lilltån i en klädhängare. Aj är min enda kommentar...



Behöver jag ens gissa att eran dag var bättre än min?
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Haha man kan verkligen tro att det e fredag den 13:e värsta otursdagen har du haft idag =/

2008-02-28 @ 20:57:06
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0