Huvudvärk och nattugglor

Klockan är lite över tolv och jag sitter här vid laptopen och bloggar. Kände att jag ville skriva något inlägg innan jag somnade.
Usch, känner mig sjuk men förhoppningsvis går det över snart. Imorgon ska jag ha teaterrepetiton i 3 timmar för att sedan gå till fotografen och ta kort.

Tänkte krypa ner i sängen igen nu och läsa lite skvaller och mode. Godnatt på er!

// M
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: josiee

kasst med huvudvärk, hoppas den gått över!

2008-02-12 @ 12:22:06
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0