I hate mondays

Måndag.

Näsan rinner och jag är trött. Gick upp tidigare idag för att platta håret, men jag hann ÄNDÅ inte platta klart så ingen märkte ju någon skillnad på mitt vanliga småvågiga och det "plattade" håret. Tror jag måste börja köra med högre värme och mer hårspray. OCH ett bättre schema.
(*HOST* dagens i-lands problem?)

Telefonen ringer. Tredje gången på en kvart. Ganska bra va?

Har inget kul att blogga om idag. En helt vanlig dag i skolan toppat med lite irländsk folkmusik, Guitar Hero, plugg och flingätande monster.

Hoppas ni mår bra och att ingen förskylning härjar hos er!

Puss // M

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: frido

Oooh. Madde vet vad ett i-land är. I'm impressed!

2008-02-04 @ 19:15:38
URL: http://www.nogg.se/fridakrantz
Postat av: Madeleine

Svar: Ja det vet jag faktiiiskt xD här har man VG i SO vettu haha.

2008-02-04 @ 19:31:21
URL: http://chocolatechic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0