Prov och Gossip

Nationella-prov i matte idag. Muntligt. Hur det gick är väl frågan på alla läppar haha... ja då ska jag stilla eran nyfikenhet med orden: Det gick inget vidare. Nej, jag svarade fel på en av mina frågor (av två, TVÅ) och jag tror inte jag imponerade alltför mycket på läraren av mina nickanden och hummande. Visste ju inte alls vad jag skulle säga! Nej, det blir bara G.

Franska provet gick bättre förvisso men VG-nivå är tveksamt... alla är ju så duktiga! Min systers betyg ligger i topp, riktigt höga poäng har hon. Liksom E och E, de har ett VG och resten MVG typ. Seriöst, jag skojar inte.

Är jag DUM?
Nej Madeleine, bara en medelmåtta.

Nu börjar snart Gossip Girl. Vi hörs snart!
Ni vet att ni älskar mig... 
xoxo Madeleine

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0