Sa någon gay-gala?

Igår gick årets gay-gala av stapeln på Circus i Stockholm. Här nedan har jag sammanfattat vinnarena i de olika kategorierna:



Årets homo/bi: Tomas Tobé

Årets hetero: Mona Sahlin.

Årets artist: Måns Zelmerlöw

Årets svenska låt: "Cara Mia" - Måns Zelmerlöw

Årets duo: Mia & Klara.

QX:s hederspris: Jonas Gardell

Årets album: "Människor som du och jag" - Peter Jöback

Årets utländska låt: "Grace Kelly" - Mika

Årets film: "The queen"

Årets tv-program: "Melodifestivalen"
Årets "HBT-fast-inte-på-riktigt": Jonas Bane

Grattis till Måns Zelmerlöw som kammade hem två av de tre nomineringarna han hade!

"Jag älskar homosar. Hade jag inte varit straight så skulle jag vara gay" säger popstjärnan i sitt tacktal.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0