Är du allmänbildad?


image39

Detta chica sällskapsspel är till för dig som gillar mode, musik, film, TV, design och livsstil. Spelet heter The Urban Jungle och går ut på att man skall ut och shoppa med sin kunskap som valuta. Genom att svara rätt skall man samla ihop en lyxig garderob men också coola teknik- och inredningsprodukter.

Är inte helt säker på priset men på en sida tog dom ca 500 kr för spelet. Kan verka dyrt kanske men jag är i alla fall grymt sugen på att köpa The Urband Jungle!
Du hittar den på Åhléns bland andra.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0