Bingolotto-inspelning

Har ju inte berättat om i lördags :)! Jag var i Göteborg då och var publik på Bingolotto. Jag vet att det låter lite mossigt, men det var faktiskt ritigt roligt!
Vi hade åkt till studion vid halv fyra. Vi hängde av oss i garderoben, käkade en macka och pratade lite innan vi fick slå oss ner. Platserna vi hade var kanon!
"Bättre kan det ju nästan inte bli...." sa en ur personlen och log.
Strax därpå såg vi Kicken som drack kaffe och gick fram till honom. Han verkade förvånad över att se oss, tydligen hade han inte läst sitt sms.
Syrran gav honom en nalle vi köpt och stylat till samma dag. Han blev glad och sa:
"Denna måste ju sitta på mina trummor!"
Vi följde med Kicken och stötte på Richard Olsson.
"Har du sett?" utbrast Kicken och visade upp nallen.
Richard gillade den skarpt.

De andra ur Poodles syntes inte till så vi slog oss ner igen och en publikvärd värmde igång oss. Mycket trevlig tjej!
Richard Olsson kom in igen och gick fram till sin välbekanta soffa varpå han fick en stor applåd av oss i publiken. Richard lyste upp och började skämta.
"Ja, nu ska vi umgås i två timmar! Va härligt. Sen släpper vi er. Men alla är välkomna hem till mig sen efteråt! (Richard rabblar upp en adress). Portkoden får ni i slutet av programmet."
Jösses vad den killen är rolig! Han skrämde sminköserna varpå de hoppade högt i taket.

Jakob kom in i studion och skulle testa fläckten på scenen. Han fick syn på oss och log och vinkade. Även de andra i bandet kom senare. De började titta omkring sig efter oss och hittade oss tillslut där vi satt på rad 2.

Efter mycket flams var det bara vå minuter kvar till sändning och det blev lite lätt kaos i studion. Men allt flöt på bra och det var kul. Kände att jag hade en filmkamera riktigt mot mig ett antal gånger. Visst är det jobbigt? Man vet inte om man ska le eller vinka, eller om man ska låtsas som ingenting. Det slutar oftast med en grimars istället.

Vi hann inte prata mer med Poodles eftersom de skulle sticka efter sitt framträdande men de vinkade innan de gick.
Det jag tyckte var lite lustigt var... nu vet jag inte om någon såg programmet, men i början när Richard presenterat Poodles för tv-tittarna började han prata om nallen killarna fått av oss. De skämtade om den i direkt-sänding och jag och familjen bara skrattade. Laddar upp en bild sen.

När klockan var åtta var programmet slut. Richard tackade och sa hejdå, samtidigt som jag passade på att sno lite chocklad. Det var några "choklad-experter" där på besök, tur för oss! ; )


Jag älskar ju chocklad, var tror ni jag fick mitt bloggnamn ifrån?

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Camilla

Vinn veckans header i min blogg.
Info om hur du gör finns i min blogg. :)

Lycka till.

2008-01-22 @ 16:33:44
URL: http://theonlymee.blogg.se
Postat av: Hanna

Det låter som du hade en riktig kul dag :D

2008-01-23 @ 19:33:08
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0