Guitar Hero, Pomac och sjusovare



Hann inte blogga så mycket igår som jag hade tänkt. Vaknade vid 11 och duschade och städade rummet. En kompis kom över och var här i några timmar, och bara någon timme efter att hon gått kom alla gästerna.

Men min kväll var i alla fall riktigt trevlig! Det var "the same procedure like every year" för att citera Grevinnan.

Min moster och hennes familj var här och vi åt pappas Lasagne som han alltid brukar göra vid nyår.
Sen spelade vi lite Guitar Hero och wii.
image36
Leif ville absolut testa bowlingen och blev helt fast! Tror vi gjorde fem tuneringar och jag vann såklart alla. Eller nej, jag var faktiskt ganska dålig. Kom 3:a av 4:a stycken, men det är alltid något right?
Resten av kvällen tittade vi på tv, käkade godis och syrran spelade en låt på sin elgittar. Hon har blivit riktigt duktig!

Vid tolvslaget korkade vi upp Pomacen och räknade in tolvslaget. Måste säga att värden på tv:n läste lite mysko... han räknade från 1 - 12 om jag inte hörde fel?image35

Pappa och Leif hade köpt en stor låda med raketer som vi tände på. J*klar vad den small! Men fint var det ; )
Sen hade vi bara tomtebloss kvar. Kändes ju lite sådär småmesigt att tända fyr på en sådan, och dessutom funkade dom knappt. Enligt pappa var de 20 år gamla....

Efter en aning för mycket drinkar gick Leif, min moster och kusinerna hem. Syrran och jag var inte alls trötta så vi spelade guitar Hero och drack Pomac. Jag drack nästan upp hela själv, och den är STOR. 
Vi gick och la oss 05.30.
Skulle inte förvånat mig om vi mött mamma i hallen.

"Godmorgon!"
"Godnatt..."

Vaknade igen klockan 14.45.
Nu är det första dagen på det nya året! Great. Imorgon ska jag till stan och shoppa.

Tjing
// M

image38
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Du verkade verkligen ha haft superkul gumman :)

Gott Nytt År 2008

2008-01-01 @ 20:04:34
URL: http://juniflickan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0