Let's Dance - flipp eller fiasko?

De är många som har börjat följa den nya säsongen av Let's Dance. Det  är många duktiga och spännade deltagare, men ikväll skulle en av dem lämna tävlingen. Och tack för det så blev det Uffe. Att han var sämst av alla kan vi nog vara överrens om...

Jag kände mig otroligt lättad när hans namn ropades upp. Let's Dance kanske blir en flipp till slut? Tittade faktiskt bara första året av Let's Dance, sen tröttnade jag. Men vem kunde inte höra talas om förra året deltagare - Lasse Brandeby - hur dålig han var. Att han fick vara kvar så långt var en katastrof. Det bevisade att svenska folket bara ville ha en kul kille helt utan taktkänsla att roa sig åt. Det är en ju en danstävling för sjutton! Men nu verkade alla tagit sitt förnuft till fånga, den sämsta åkte ut på en gång. Kanske orkade vi inte med någon mer Peppe-Lasse-kopia som tar sig hela vägen? Vad vet jag. Men bra var det! Om allt står rätt till kommer de som är sämre åka ut en efter en tills bara en står kvar som vinnare. De jag tror kommer ha stor chans är:

1. Linda och Daniel
2. Danny och Malin

och... hm, en mer detaljerad lista kommer senare.

Kan ändå inte låta bli att känna lite förkärlek till Linda Lampenius då jag spelat fiol tillsammans med henne några år tidigare. Sötare och jordnärare tjej får man leta efter!


Hela Lets Dance 2008-gänget. FOTO: Linus Hallsénius/TV4

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

oh danny :D Jag kollade på det oxå för en gångs skull men du vet väl vad som har hänt Danny? :/ Han hade ju stukat foten dagen innan eller nåt så han hade ju jätteont när han dansade men det var bra jobbat av honom att vara med ändå! :D

2008-01-19 @ 14:11:31
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag är helt såld på sånna program x) haha,
Danny

2008-01-20 @ 13:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0