Fotboll och Brody

Några vakna? Ja, tänkte väl det ; )

Jag har precit tittat klart på en film med Adam Brody, Land of women. Sådär film faktiskt, men den var ju fin och kul att se Brody! Han är duktig!
Innan dess kollade jag på fotbollen... hm, ja det gick ju inget vidare för Sverige. Men visst är det så himla tråkigt med sådana som ska filma, göra onödiga byten - allt för att fördriva tiden. Nej, det är ju ingen bra tävlingsanda!
Men bra jobbat Sverige! (Eller hm... vi behöver ju inte specifisera "bra").

Nu ska jag lägga mig och läsa, tar och svarar på era kommentarer imorgon!
Hörs då! Kärlek // M



Kramkalas, sött.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Stina

Ja, det är skönt när man får några dar sammanhängande och så äre ju midsommar imorgon :) Tittade aldrig klart på fotbollen, men en kompis skrev på sin msn "pinsamt att vara svensk" så det sa allt ;) Ha det!

2008-06-19 @ 07:28:22
URL: http://staiina.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Svar: ja det gjorde vi verkligen, men att hålla tummarna för Sverige igår räckte tyvärr inte

2008-06-19 @ 13:39:48
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tyckte inte att sverige gjorde ett sådant bra jobb igår. Ryssland förtjänade segern eftersom att de spelade grymt bra.

2008-06-19 @ 19:56:24
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0