Uppdatering

Oj, förlåt vad jag har varit sen med uppdatering! Har suttit och fixat med saker hela kvällen. Ändrade om lite på mitt myspace-konto, rensade bland gamla bilder och bland mejlen.
Ska ta och svara på era kommentarer så snart som möjligt!

Haha ja, angående sandalen... jag tycker nog not, vanliga är väldigt snygga men de höga kändes lite för mycket. Dock tror jag nog att dom kan vara väldigt snygga (på rätt person). Jag tror jag såg en bild på Kimberly Stewart där hon hade ett par höga och de klädde henne rikigt bra! Så det är ju så olika.

Puss ♥
bloggar mer senare!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Nu är den ultimata Blogglistan här -- GREGORIUS BLOGGTOPP!

Är Din Blogg med på listan???

Kom och kika...

/GG

2008-06-12 @ 23:31:54
URL: http://www.theguide.nu/gregorius
Postat av: vilma

svar:ja det är riktigt sorgligt man blir så bra vänn med alla på slutet

2008-06-13 @ 00:00:51
URL: http://vilmajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0