Bloggande blogg-galning


Jag sitter på tok för mycket vid datan tror jag! Läser lite bloggar och kan inte slita mig. Det är så kul och intressant (oftast) och man blir själv inspirerad.
Men klockan är fyra, jag borde göra något annat. Kanske ska städa mitt rum och sedan krypa ner i en fotölj och läsa i min nya bok jag köpte idag, "Underbar och älskad av alla". Jag såg filmen och tyckte den var så bra så jag köpte även boken.
69 kr på bokrean!

Nej nu ska jag ge mig. Bloggar lite senare ikväll!

Puss // M

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: anna

Bra att fynda på bokrean :)

2008-03-01 @ 17:18:22
URL: http://declaar.blogg.se
Postat av: The City

Det går inte att slita sig från bloggarna och bloggandet ;)

2008-03-01 @ 18:22:42
URL: http://thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0