Is this the start of something new?

High School Musical 3 beräknas komma senare detta året på bio. Enligt en nyhetstidningen så har Lindsay Lohans syster Ali provspelat för rollen som Sharpays lillasyster. Vanessa tyckte inte det var någon bra ide och hoppas nu att rollen går till någon annan. Hon är rädd att Ali ska föra med sig kaos och skandaler, kanske glömmer hon att Ali trots allt bara är syster till Lindsay?

Fortsättning följer!
image155image156

                                                           (Systrar?)
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0