Go'natt

Jag måste börja lägga mig tidigare tror jag, klockan är 01:30 och jag är verkligen jättetrött. Det blir till att sova länge imorgon!
Tittade på en film med familjen nyss, Irene Huss. En svensk kriminalfilm. Blev faktiskt erbjuden att vara med som statist i en av filmerna i den serien men tackade nej... lite trist, men mina föräldrar tycker inte att jag skulle ta vilket jobb som helst. "Ta bara de riktigt bra jobben...." right, thanks.

Nu ska jag sova, godnatt på er! Tack för kommentarerna, ska svara på dem imorgon. Tänkte föressten ha en omröstning på bloggen då också, ni får se vad det gäller.
Puss!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

Svar: Ja precis, det är hemskt vad mycket onyttigt man äter! Jag lovade mig själv att vara nyttig den här veckan men det kommer inte funka så bra. jag drar ju iväg till sthlm på torsdag x) Plus att vi ska ha tre rättersmiddag, haha! Nej det får bli nästa veckan x)

2008-06-01 @ 13:06:36
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Josseh

jag har en massa kläder med mera som jag säljer på min blogg, billigt också! skynda dig innan ngn annan hinner före :)

ha en trevlig kväll ! (a)

2008-06-01 @ 18:25:23
URL: http://josseramsvik.blogg.se/
Postat av: Tilda

Hur gamal är du??

Åh men det är ju lördag, då kan man vara uppe lite lägre... :P

2008-06-01 @ 21:48:54
URL: http://tildizworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0