Hemma igen

Godkväll! Klockan är 02.44, ja det blev liiiite senare än vad jag hade räknat med...

Jag måste medge att det var riktigt trist.
Även om jag råkar känna bandet är hårdrock inget för mig! Dessutom var det två killar som ville att jag skulle slå mig ner hos dem och "grabbarna" som dem sa. Hmff... jag sa nej. (Nackdelen att gå på klubb som minderårig).
Men det var ju trots allt gratis och Oscar var trevlig! Hammerfall-medlemmen ni vet. Han visste faktiskt inte om att Team Cans gått vidare i Körslaget, det fick han höra av syrran. Jaha, vilken koll han hade ; )

Men nu ska jag gå och lägga mig. Jag ska upp tidigt imorgon och gå på Cheerleading SM. Dock inte tävla utan bara titta på.
Vi hörs!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt :D

2008-05-04 @ 16:25:08
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0