min tisdag (ja, tisdag inte torsdag)

Bloggen var borta en dag och jag hann få ångest haha! Mycket att ta igen nu! Kan ju passa på att gå igenom vad som hände i tisdags... så här såg mitt schema ut:

Tisdag:
Vakna
Skola
Stan
Cheerleader-träning
Hemma
Sova

Trevligt, trevligt. Men Cheerträning är alltid kul! Körde mycket på bygg denna gången. Måste erkänna att det var lite nervöst man har så otroligt stort ansvar på sig som bakperson att fånga den som är topp! Men det är kul, annat ska jag inte säga.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0