Mors Dag

Nu ska jag börja avrunda denna söndagkväll med en film, systern min har satt på X-Men hör jag.
Men det är ju inte vilken söndag som helst utan Mors Dag! Har ni gett eran mamma något fint? Själv glömde jag faktiskt av det, hade lite lätt ångest igår kväll när jag insåg att jag inte hade något att ge henne. Men jag och syrran skyndade oss bort till bokhandeln och köpte ett kort medan vi var i stan idag.

image371

(Varför inte ge mammsen en liten puss på mors dag?)
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Vad snällt :) Hoppas hon blev glad (=

Jag kramar & pussar mamma varje dag & säger att hon e vacker phihi^^ ja till pappa med..fast jag säger"Du e såååå söööööööt"^^

Tack så mkt :)

2008-05-25 @ 23:01:44
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: CATTIS BERGSJÖ

hallå chocolatechick!
Såg du ESC? Pinsamt värre...

2008-05-26 @ 12:55:08
URL: http://cattisbergsjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0