Myspys med Ola Svensson

Nu är jag hemma!

Har haft jättekul idag. Jag och mina kompisar var i stan tidigt, men eftersom de inte ens hade hunnit rigga upp scenen när vi kom gick vi en stund i affärer. Letar för fullt efter en avslutningsklänning! Hittade en fin på Gina men den ville hela tiden åka ner från bysten.
Men angående Ola igen... vi hamnade längst fram vid scenen! Vädret var dessutom kanon. Vi käkade hamburgare och tittade på de olika aktiviterna som föregick. Bl.a en magiker var där och spexade.
Ola äntrade scenen vid 17.30. Han sjöng tre låtar (Natalie, S.O.S, Love in Stereo) och efter det sigerade pojken. Jag och mina kompisar var de enda som hade med oss rosor/presenter så Ola blev väldigt smickrad. Så kramades vi lite, tog kort och jag fick signerat på hans "Good Enough"-skiva.
Efter det stannade vi kvar tills han hade signerat klart så vinkade vi av honom när han åkte med bilen vidare till Göteborg. Sedan stannade han 100 meter bort vid vägkanten och fipplade med någon grej så jag och tjejerna gick förbi honom och låtsades som vi skulle åt det hållet. Haha, och sedan när han försvann runt hörnet vände vi tillbaka igen.

Så, nu sitter jag här hemma helt slut. Ska nog krypa upp i soffan med mina nya mjukisbrallor och softa.

Puss!
// M
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0