ny väska och teatergenrep

Hejhej, har precis kommit hem. Har haft genrep med teatern idag, det gick bra tror jag! Det var bara på ett ställe jag stakade mig men jag tror det kommer bli bra på söndag : )
Innan dess var jag med min syster hos Optikern, jag har linser men jag kunde inte låta bli att prova glasögonen. Hittade ett urläckert par från MiuMiu, svarta bågar ska det vara!
Sedan var jag inne i lite diverse butiker och letade efter lite grejer till avslutningen + middagen. Det blev varken skor eller klänning men den här vackra väskan:

image352     image353

(ursäkta den dåliga bakgrunden på bild 2, orkade inte ta en ny bild)

129:- hos Gina Tricot
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Anonym

Hmm,det tänkte jag inte på..men det kan jag hålla med om att den gör :) Har du lyssnat på skivorna än? Är dem bra? :)

2008-05-15 @ 22:42:04
Postat av: Helena

Godmorgon! Tyvärr syns inte mitt godmorgoninlägg!Ha en bra dag!

2008-05-16 @ 07:23:14
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

söt väska!

2008-05-16 @ 13:27:51
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0