Onsdag

Godmorgon! Sovit gott?

Ska strax till skolan och först ha matte, sedan idrott, SO och nåt mer. Ja, jag erkänner. Jag är dålig på att hålla koll på mitt schema!
Men sedan blir det i alla fall fiol och teater, hemma igen vid ca. 20.30.
Föressten, tänkte att det hade varit kul och berätta... jag beställde den där klänningen igår! Dock fanns varken 34/36 så det fick bli en 38... vi får se hur den ser ut. Annars får jag helt enkelt skicka tillbaka den! Är som sagt väldigt osäker.

Ha en trevlig dag!
// M
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

Gud va fin design du har :)
Förlåt att jag är efter men har inte vart inne på blog.se på ettt tag men verkligen fint!
+ den där klänningen var verkligen söt :)

2008-05-14 @ 19:56:12
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0