Söndagens planer

Klockan är inte mycket men nu ska jag nog ändå ta och mysa och sätta på en film. Har känt mig lite småhängig de senaste dagarna, konstig i halsen som en förskylning är påväg och hjärtklappning. Bara jag inte blir sjuk tills imorgon! Det är ju "the big day" imorgon. Japp, jag har teaterföreställning! Känns bra, är dock lite osäker på när jag ska komma in i de olika scenerna och var jag ska gå ut. Men manuset sitter hyfsat!

Bloggar mer imorgon efter föreställningen, hinner tyvärr inte göra det innan jag åker. Jag ska upp tidigt imorgon, tydligen ska jag befinna mig i sminket redan vid 09.00-tiden.

Puss på er! Love you all,
// M
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

svar: tack så mkt! ja visst blev den fin med fjärilarna =)

lycka till imorn! och ha det så kul! :D

2008-05-17 @ 22:36:27
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/
Postat av: Cybéle

Åhh lycka till imorgon gumman :)

2008-05-17 @ 22:52:12
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0