Spelningar och nattklubb

Det blev inget med stan idag. Var tydligen tvungen att skynda mig hem och göra mig iordning för att åka till Landskrona och gå på en spelning som jag fått backstage till (yes, Poodles of course).
Men eftersom jag då skulle komma hem 03.00 i natt valde jag att strunta i det, satt ute i solen en stund och läste istället när jag kom hem.
Men ett annat band som vi känner ska tydligen spela på en klubb i stan idag och jag står på listan. Gratis, trevligt. Dessutom kommer jag bara hem 01.00 i så fall! Kändes som ett bättre alternativ...



Nu ska jag göra mig i ordning, bloggar när jag kommer hem! (Sent alltså, får se om det är några nattugglor som är inne)
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Anonym

Hoppas du har det jättetrevligt ikväll :) & inatt :P

2008-05-03 @ 21:07:17
Postat av: Ebba

trevlig kväll :)

2008-05-03 @ 22:47:37
URL: http://ebbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0