Tisdag

Hej! Ska strax ta en knäckemacka och sedan bege mig till bussen. Cheerleading-träning idag utan Mia. Den svikaren behövde plugga inför ett prov. Jaja, så kan det vara.

Tusen tack för era kommentarer! Roligt att se att så många bryr sig om att skriva ett ord eller två, det är jättekul för mig att läsa! Ska svara på den så fort jag kommer hem.
Ha en fin dag!

------------------------------------------------------

Update:
Nej det blev ingen Cheerleading idag, stannade hemma på grund av mina väldigt förvirrade tankar. Upptäckte att det stod på lappen att det var träning för de som ville satsa på att tävla till hösten, vilket jag inte vet om jag är redo för. Ska rådfråga min tränare och se vad hon tycker. Har evetuellt funderat på att börja i vanlig Cheerleading till hösten och sedan tävla i det. Eller cheerdance. Bygg är inte den snällaste grenen inom Cheerleading så att säga... vet inte om jag vågar satsa på att bli proffesionell inom just den inriktningen.

Ojoj vilka problem va? ; )

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0