casting

Åh, jag vet inte hur jag ska göra. Jag sökte en filmroll för ett tag sedan, och de svarade att de hade fått in väldigt många ansökningar och att de skulle höra av sig till dem som de tror skulle passa. Och vet ni? Ja, de hörde av sig. Kul, men...

Fördelar:

1. Jag "tävlar" endast mot 14 andra tjejer om huvudrollen
2. Manuset är väldigt bra
3. Det skulle vara en fantastisk möjlighet
4. Inspelningen varar bara 4 dagar, så jag behöver inte missa mycket av skolan om jag skulle få rollen

Nackdelar:

1. Castingen är i Stockholm
2. Det är en lågbudgetfilm, dvs att jag inte kommer få lön
3. Det kommer eventuellt bli en till casting (dvs = dyra resor)
4. Jag är inte garanterad någonting, och jag är inte säker på om jag passar, är redo, ect.

Sådana här val suger, tycker inte ni? Men ska någon till Stockholm den 8:e augusti kan ni väl berätta det, hehe.


Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: CHRJ

sV: Jag med! Hoppas du får en toppendag! =)

2009-08-05 @ 09:28:36
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: zarah, hårmodell och statist

ja verkligen! :)

2009-08-05 @ 12:12:54
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Daja

vad roligt att de hörde av sig men jobbigt beslut att ta! tycker det är konstigt att de inte ens kan betala resan åt dig!

2009-08-05 @ 16:39:42
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0