ny vecka

Jag gick upp vid 12.30, drack vatten, satte mig vid datorn, systern vaknade 14.50, försökte torka Alice som såg ut som en dränkt katt, åt frukost, satte mig vid datorn igen...

En inte så händelserik dag, kort sagt. Men det ska man unna sig!



Nu dricker jag te ur min Bingo Lotto-mugg. Den fick jag när vi var med i programmet. Te:t är taget från hotellet i Köpenhamn. Hahaha. Snåljåp.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Frida Ellinor

Japp det kan va skönt med inga måsten :)



snåljåp, vilket roligt ord. xD

2009-08-04 @ 19:11:25
URL: http://fridaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0