something that I want, something that I need, a dirty little young girls dream

Åh, suck. Ni vet. Skolan tar mycket tid och bloggandet kommer i kläm. Men denna vecka har varit relativt lugn! Det behövs, jag känner att en förskylning är påväg.

Ikväll spelade Miss Li i staden, så jag och Frida pallrade oss in efter skolan. Supermysigt! Vädret var lagom varmt och Miss Li... undebar, hon har sådan karisma! Lägger antagligen in en bild imorgon när jag fört över dem till datorn.
Nu ska jag göra klart ett svenska referat, och sedan soooova.

Puss i ljumsken

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Frida Ellinor

Det var grejt! :D

2009-09-03 @ 20:28:12
URL: http://fridaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0