time and places

Imorgon är det skola, som vanligt. Japp. Nu är rutinen igång. Blandade känslor.

Såhär ser mitt schema ut;



Plus lite luckor här och där. Jag hoppade faktiskt av en kurs i fredags och ska istället läsa dubbla kurser i 3:an. Tror det blir bättre och roligare! Det var ett data-ämne. Något jag inte är intresserad av att lära mig mer om ;-)

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Frida Ellinor

Lyllos, jag får inte läsa NÅGRA data-ämnen ;'(

2009-09-03 @ 20:29:31
URL: http://fridaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0