andra advent

Jag var nere på den årliga marknaden nyss och tittade som hastigast i stånden, köpte en nitlott och deltog i utlottningen av julskinka. Vi vann ingen i år heller.
Borås Luciatåg var där och sjöng, första riktiga julstämningen. Det var jättefint!

Efter att äntligen ha blivit klar med teateranalysen (känns riktigt bra) ska jag nu mysa en stund framför tv:n. Puss på er!


Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Sandra Samuelsson

jasså va du där :O såg dig inte :O

träffa du ann-sofie å mia? :) <3

2009-12-10 @ 12:39:51
Postat av: Anonym

Du vet att du vill se:



http://LaurenConradVsKristinCavallari.blogg.se

2009-12-10 @ 13:22:32
Postat av: Hells Bitches

Härligt med Luciatåg! :)

2009-12-10 @ 13:33:36
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0