brownie

Nu är jag äntligen nybliven brunett, som jag skrev i ett inlägg tidigare ville jag ändra på håret så jag var hos Ann-Marie idag och färgade och klippte topparna. Men jag är supernöjd =)
Efter det åkte jag hem till Josefin och bytte lite julklappar, drack glögg och myste framför Musses jul.


Spännande att titta sig själv i spegeln haha.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: marre

det blev hur fint som helst gumman!

du passar jättebra i det :)

2009-12-22 @ 13:01:14
URL: http://enprickimitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0