what about now





Ja, jag träffade ju Westlife i Nordstan igår! Lite besviken att de inte sjöng några låtar, det hade ju varit så kul! Uppleva lite minnen ;-) Men vi fick lyssna på en intervju som Daniel Da Silva höll i.
Som sagt var Westlife en timme försenade då de fastnat i Göteborgstrafiken. Jag tyckte synd om Da Silva, han gjorde tappra försök att underhålla publiken genom att prata om Let's Dance men blev utbuad efter sin sjätte "de är här vilken minut som helst".
Kön till signeringen var milslång men jag lyckades tidigt få mig autografer av killarna. Jag ville inte utforska min engelska, så det blev mer ögonkontakt och enkla "hello, thank you". Nick Byrne gav mig dock en förförisk blinkning (haha!) och Kian Egan sa "No, thank YOU".

Halva inne.
Haha.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0