Last day of the year. Almost.

Igår... tittade jag på Cheetah Girls One World och höll på att få spasmiska ryck. Så dålig. Jag vet inte om jag ska våga titta klart den.
Igår... var jag hos Sophia och hade en mycket trevlig stund med några fina flickor. Super Mario har aldrig varit så kul!

Jag älskar att vara ledig, bara luffa omkring och göra ingenting. Shoppade lite saker idag, bland annat ett charadspel som jag dödligt längtar efter att få prova med någon, en röd kofta, ny kalender och Twilight på deluxe edition. Man fick t.o.m med klistermärken. Hihi.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Sandra Samuelsson

charadspelet kan du ju alltid ta med på fredag om det är så :D de verkar skojj :P

2010-01-03 @ 23:42:54
Postat av: Madeleine

Sandra: Det är en idé :) vi får höras lite mer om fredag, snarast!

2010-01-05 @ 22:07:12
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0