sjundedecember

Det är nobelvecka i skolan denna vecka = schemabrytande föreläsningar = sovmorgon

Men typiskt nog hade lilla jag tandläkartid imorse. Nu är jag hemma igen, halvdöd och funderar på att sova en stund eller plugga på naturkunskapen.
Det blir nog det senare alternativet.



Mitt hår ska bli brunt inom en snar framtid har jag bestämt. Jag gillar blont hår men är trött på min nyans så jag tror jag byter helt!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Ohh no kan inte kalla dej blondie..Fan oxå :P

2009-12-07 @ 17:23:01
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0