Veckan som gått...

Hejsan hoppsan,

Nu har jag inte skrivit på hela veckan, jag har varit så himla trött. Jag har tränat, haft julmys med laget, varit på Liseberg, shoppat julklappar med syrran... Men skolan har varit ganska lugn (vi vann skolkampen i tisdags)!
Idag var det avslutning och början på tre veckor ledighet! Det känns underbart och jag ska såååå njuta.



Bild från Liseberg och puss-tävlingen, vi åkte dit med Playman-föreningen. Typiskt nog missade jag och Josefin bussen hem och vi var väl i säng vid isådär 00.00. Haha.
Och jag tappade min fina polkagris i marken så den gick i tusen bitar.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0