Bloggar från kusten

Laptopen och comviq surf i husvagnen, det är grejer det! Nu kan jag ju fortsätta blogga :-)
Ska jag avslöja en hemlis?

....

Jag är röd som en kräfta i ansiktet.
Japp, ingen hemlighet egentligen då det syns på långa vägar. Men det var en mysig dag med Josefin vid poolen, så det får det vara värt!

Idag har vi gått en tipspromenad hela familjen och imorgon hade jag tänkt träna om vädret är dåligt. En löparrunda vid havet, låter inte det skönt?






Någon mer som såg Being Human idag? Pretty good, actually.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: MALIN

Being human var typ tråkigast och sämst gjort någonsin!

2009-07-06 @ 22:28:58
URL: http://rutersju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0