lördag

Idag har jag:

... upplevt det värsta åskovädret, någonsin.
... letat efter en butik i en timme utan resultat
... tagit en kvällpromenad med mamma, avundats båtägarna och köpt glass
... gungat på lekplatsen med min syster vid midnatt
... köpt en vinyl i en charmig butik

Dagens roligaste:


tuggummin som tennisbollar - kul!


Nu ska jag titta på en film och lyssna på grannarna som festar till "Jag vill vara din Margareta". Tjing!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: mmatilda

gillar inte åska! :/

2009-07-20 @ 15:04:55
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0