Update!

Måndag: Framme i Borgholm. Blev en kvällspromenad vid Strand Hotell. Gick förbi Peter Swartling där, liksom Lena PH och Orup. Mark Levengood och Jill Johnson åt en middag på uteseveringen och såg ut att vara lika glada båda två!

Tisdag: Morgonpromenad i skogen. Jill repade på scenen inför Victorias födelsedagsfirande. Underbar är hon! Ingen morgonröst där inte.
Träffade Marika i stan. Vi glassade i solen och träffade en viss Måns Zelmerlöw. Trevlig, pojke.

Onsdag: Plåntning hos Modellfotograferna (visar bilder senare!). Sedan bio "Harry Potter och halvblodsprinsen" på Folkans "Bio". Filmen uppfyllde alla förväntningar! Mycket bra.
 

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0