- Jag lovar, han är Sveriges sexigaste man!

Jag kom hem från Köpenhamn i onsdags (bilder kommer!) och igår åkte jag tidigt till Lysekil. Det var rena stormen där nere, så jag och pappa satte oss inne på ett café och åt tills Måns Zelmerlöw skulle börja spela.
Vi ställde oss på ena kortsidan om scenen, och sedan traskade Måns förbi och gick upp. Han var bra! Verkligen. Jag sjöng med i alla låtar och skrek, haha! Folk vände på huvudet.
   Signeringen var... långsam. Småbarnen runtomkring mig pratade om Amy Diamond, skröt om vem som kände Erik Segerstedts mamma och inte. Föräldrarna var ganska roliga dem också.

Väntan var dock värd sin tid, Måns log brett och frågade vad jag hette nu igen. Sedan frågade jag hur han mådde.
- Jo det är bara bra, tack. Hur mår du då?
- Jag mår bra. Men det är jättekallt!
- Ja, man fryser så fort man gör något!

Måns frågade om jag haft det kul, och jag frågade honom om hans roll i Chicago (inget bestämt ännu).
- Hoppas det blir av, sa jag och log vänligt.

Sedan flög Måns upp från sin stol och gav mig en kram. Mycket mysigt.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

Han är så galet bra den pojken! :D <3

2009-07-31 @ 18:40:36
URL: http://jjosefinen.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Han e bra, men inte Sveriges sexigaste. Danny är mycket mycket sexigare.

2009-08-03 @ 01:01:57
Postat av: Madeleine (Chocolate Chic)

Ulrika: Haha, det citatet har inte jag sagt :) utan det var småtjejerna i kön som diskuterade.

Danny är sexig, han också!

2009-08-03 @ 13:06:41
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0