hot, hot, hot

Mitt modem till datan klarar inte av den här värmen, den stänger av sig själv efter tjugo minuter så jag får blogga snabbt.

I fredags var jag i Göteborg med Mia. Mycket trevligt, vi sprang runt och provade kläder och var på Operan. Jag älskar Operan. Vi fick en rundvandring bakom kulisserna och bland scenerna. Åh - jag vill jobba där!


Mia

Operan

Min snygga kavaj jag köpte inne på H&M + essie-nagellacket

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Frida Ellinor

Naww gulle-Mia och gulle-Madde :) <3



tråkigt med ditt internet, hoppas de fixar sig. drygt när det inte funkar! :/

2009-06-30 @ 18:52:38
URL: http://fridaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0