sweet home alabama

Jag är hemma. Bilder från Varberg kommer dock imorgon. Är ganska trött och känner mig grymt ofräsch (jag vet inte vad det är, blir så oljig i hyn och får så fett hår efter några dagars vistelse där).

Nu blir det alltså att ta en dusch, städa rummet och sen se Supernatural. Jag fick en invigelse när jag kom hem om att rensa ut gammalt skräp och sortera, så det är my mission for tonight!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cybéle

Va ingen Supernatural igår =P

2009-06-15 @ 15:34:31
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0