Invigning i Borås

Invigningen av Torggatan skedde idag, och vi i RCD dansade och byggde där. Det var galet mycket folk, galet varmt. galet trångt... men det gick okej. Inte så bra för mig men - jag är en sådan perfektionist. Dock jättebra jobb till tjejerna!



Nu sitter jag och myser med cider + kycklingsallad + vitlköksbröd i solen. Sounds good? Yeah. Min syster kom också hem från lägret idag, men lämnar mig imorgon igen för Metaltown. Tack för den. 
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

söt bild :)

2009-06-25 @ 21:36:22
URL: http://queenofdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0