dream and live.

Vaknade på tok för tidigt och tog en dusch, för att komma till skolan och veta att våran röst och rörelse-lektion var inställd. Typiskt. Sovmorgon hade inte suttit fel där!
Dryg dag för övrigt men slutade redan kl 14, då blev det en fika på Café Viskan med Malin. Räksallad, vaniljte och en ännu godare kycklingsallad, mumma! Robin Bengtsson satt också där och åt en sen lunch (ni, vet killen från Idol 2008?)


Klockan 16
hade vi genrep med show-grupperna inför morgondagens premiär-föreställning av Rent. Det gick helt okej och jag känner mig mer och mer taggad. Tror vi kommer bjuda på en bra show, bara elektroniken vill se till att funka.


Svarar på era kommantarer snart,
Puss
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0